Investiga > Convocatòria d’accions de dinamització Europa Investigación 2019

Investiga

Convocatòria d’accions de dinamització Europa Investigación 2019

L’objectiu d’aquesta convocatòria és incrementar el nombre de coordinadors espanyols que participin en projectes de les convocatòries H2020 i Horitzó Europa, finançant les despeses necessàries per a la preparació i presentació de noves propostes de projectes d’I+D+I. Termini intern UdG: 23 d'abril.

Característiques de les propostes

Les propostes podran durar un o dos anys, amb data d’inici no anterior a l’1 de gener de 2019.

Amb l’excepció de les sol·licituds individuals a l’ERC, el projecte que se sol·licitarà en les convocatòries H2020 i Horitzó Europa que s’inclogui en la sol·licitud de la convocatòria Europa Investigación haurà de tenir un pressupost global (sol·licitat pel conjunt d’entitats espanyoles) superior als 2.000.000 € o superior al 25% del pressupost global sol·licitat pel consorci europeu en la convocatòria internacional.

Les ajudes concedides podran cobrir totalment o parcial el pressupost previst per presentar una proposta en les convocatòries de H2020 i Horitzó Europa amb un màxim de 25.000 €; aquest import queda limitat als 10.000 € per les propostes individuals a l’ERC.

Despeses subvencionables

• Adquisició de material fungible.
    • Despeses de suport i assessorament en matèria d’innovació.
    • Despeses de mobilitat: viatges, dietes, allotjament i manutenció per a l’assistència a congressos, conferències i reunions per un termini inferior a 15 dies (queden excloses les despeses de caràcter protocol·lari i els dinars de treball).
    • Despeses de formació.
    • Lloguer de sales, servei de traducció, organització de conferències, esdeveniments, congressos i seminaris.
    • Despeses d’inscripció a congressos, seminaris, conferències, jornades tècniques i altres.
    • Despeses de subcontractació d’activitats objecte de l’ajuda fins al 25% del total.
    • Auditories fins als 1.200 €.

Requisits dels investigadors

Els investigadors principals han de complir el requisit de vinculació laboral o estatutària amb la Universitat des de la fi del període de sol·licitud fins a la fi del període d’execució del projecte (amb l'excepció de les propostes a les convocatòries de l'ERC); per a propostes en les modalitats “Starting Grants”, “Consolidator Grants” i “Advanced Grants”, l’investigador tutelat ha d’estar en possessió del títol de doctor/a.

Les ajudes concedides s’hauran de destinar a la preparació i presentació de noves propostes dirigides a les següents convocatòries de H2020 i Horitzó Europa:

• Accions d’investigació i innovació encabides en els pilars de “Retos Sociales” i “Liderazgo Industrial”.
    • Accions d’intercanvi de personal finançades per les accions Marie Sklodowska-Curie ITN i RISE.
    • Accions d’investigació en Tecnologies Futures i Emergents (FET).
    • Ajudes de l’European Research Council (ERC), en qualsevol de les seves modalitats.

L’investigador principal haurà de figurar com a coordinador del projecte europeu, excepte en el cas de sol·licituds individuals a l’ERC en les que haurà de figurar com a sol·licitant.

Sol·licituds

El termini oficial de sol·licituds finalitza el dia 25 d’abril, a les 15.00 h; el termini intern* UdG finalitza el dia 23 d’abril.

Les sol·licituds es presentaran de forma telemàtica a través d’aquest enllaç; un cop registrada la sol·licitud electrònica, cal imprimir el document definitiu i fer-lo signar per l’investigador principal i la resta d’investigadors que participin en la proposta, i fer-lo arribar a l’OITT per a la seva custodia.

Al formulari de sol·licitud caldrà aportar-hi la memòria científic-tècnica (segons el model disponible al web de la convocatòria, preferiblement en anglès i amb una extensió màxima de 10 pàgines) i el CVA de l’investigador principal (preferiblement en anglès, d’un màxim de 4 pàgines).

*Necessitem aquest temps per revisar les propostes, la composició dels equips i gestionar la signatura de la Vicerectora de Recerca i Transferència del Coneixement.

Documentació

Text de la convocatòria

Bases reguladores

Accés al formulari electrònic de sol·licitud

Model de memòria científic-tècnica

CVA en anglès / CVA en castellà

Web de la convocatòria

Si esteu interessats a participar en aquesta convocatòria poseu-vos en contacte amb en Pau Blasco (recercaoitt@udg.edu / 972 41 9746) al més aviat possible.