Investiga > 2a Edició del Premi Idees innovadores Isabel P.Trabal (Caixa d'Enginyers)

Investiga

2a Edició del Premi Idees innovadores Isabel P.Trabal (Caixa d'Enginyers)

La Fundació Caixa d'Enginyers organitza la 2a edició del "Premi Idees innovadores Isabel P. Trabal" per impulsar iniciatives emprenedores relacionades amb la ciència, la tecnologia, la innovació i la sostenibilitat, amb especial interès en projectes dels àmbits de l’enginyeria i el medi ambient.

La Fundació Caixa d'Enginyers organitza la 2a edició del "Premi Idees innovadores Isabel P. Trabal" per impulsar projectes d'iniciatives emprenedores relacionades amb la ciència, la tecnologia, la innovació i la sostenibilitat, amb especial interès en projectes dels àmbits de l’enginyeria i el medi ambient. La organització ofereix un seguiment en grup i individual per a les idees seleccionades i reconeixerem el millor projecte amb un premi de 10.000 €

• Projectes elegibles: Projectes de creació d'empresa en fase d'idea i conceptualització, en els àmbits relacionats amb la ciència, la tecnologia, la innovació i la sostenibilitat, i preferiblement l'enginyeria i el mediambient.
  • Beneficiaris: Hi poden participar totes les persones físiques que compleixin els requisits següents:

*Tenir 18 anys complerts en la data d'inscripció al concurs.
*Emplenar degudament la informació requerida en el formulari d'inscripció, dins del termini establert en aquestes bases.
*Presentar un projecte original que no estigui constituït com a empresa i que no vulneri drets de propietat industrial o intel·lectual de tercers.

(NOTA: En cas que la persona sol·licitant treballi a la UdG, caldrà que contacti primer amb la Oficina d'Investigació i transferència tecnològica (OITT) a l'adreça valoritzacio@udg.edu )

• Termini: 30/04/2019