Investiga > UE: ECSEL 2019

Investiga

UE: ECSEL 2019

Ajuts a projectes transnacionals en sistemes i components electrònics. Termini 17/05/2019

La Iniciativa Tecnologica Conjunta (JTI) de la Electronics Components and Systems for European Leadership Joint Undertaking (ECSEL-JU) és un consorci público-privat amb convocatòries co-finançades entre els estats membres participants i la Unió Europea.

Es tracta de projectes de gran abast amb un component industrial, amb un TRL de 3 a 4 en el cas de projectes tipus RIA – Research and Innovation Actions i TRL de 5 a 8 per projectestipus  IA - Innovation Actions.

Pressupost:

• Innovation Actions (IA): 92.50M€
  • Research and Innovation Actions (RIA)
    • Tots els tòpics excepte 2 tòpics especials: 65.8M€
    • Tòpic especial 1: 5.00M€
    • Tòpic especial 2: 10.00M€

Les entitats espanyoles seran co-finançades per:

• la Agencia Estatal de Investigación (AEI) del MCIU – entitats públiques
  • Ministerio de Economia y Empresa – empreses i centres tecnològics