Investiga > Premis Fundació Banc Sabadell 2019

Investiga

Premis Fundació Banc Sabadell 2019

La Fundació Banc Sabadell publica la convocatòria de la catorzena edició dels Premis Fundació Banc Sabadell.

Aquests premis tenen l’objectiu d’incentivar i reconèixer el treball dels investigadors dins les següents modalitats:

•  Recerca Biomèdica. En totes les especialitats mèdiques (recerca bàsica i recerca aplicada)
  •  Ciències i l’Enginyeria
  • Recerca Econòmica (en els camps del coneixement econòmic, empresarial i social)

RECERCA BIOMÈDICA

*Premi dotat amb 50.000 €.

El premi s’atorgarà a un investigador amb un currículum destacat en el camp de la biomedicina i ciències de la salut. El termini finalitzarà  el pròxim dia  16 d’abril de 2019 (inclòs)

Podreu consultar els requisits i documentació en els següents enllaços que us adjuntem

Sol·licitud

En el cas d’enviar una sol·licitud, agrairíem que n’informeu a la secció de Recerca de l’OITT (recercaoitt@udg.edu)

CIÈNCIES I ENGINYERIA

*Premi dotat amb 50.000 €.

El premi s’atorgarà a un investigador amb un currículum destacat en aquest camp de la recerca en ciències  i enginyeria. El termini finalitzarà  el pròxim dia  16 d’abril de 2019 (inclòs).

RECERCA ECONÒMICA

*Premi dotat amb 30.000 €.

El premi s’atorgarà a un investigador menor de 40 anys, amb un currículum excel·lent d’investigació destacat  en els camps del coneixement econòmic, empresarial i social, i de contribució a l'anàlisi i formulació d’alternatives que promoguin el benestar social.

El termini finalitzarà  el pròxim dia  16 d’abril de 2019 (inclòs)

Sol·licitud

En el cas d’enviar una sol·licitud, agrairíem que n’informeu a la secció de Recerca de l’OITT ( recercaoitt@udg.edu )