Investiga > Convocatòria La Marató de TV3 2018 - Projectes de recerca biomèdica sobre càncer

Investiga

L'objecte d'aquesta convocatòria és fomentar la recerca científica d’excel·lència sobre aspectes etiològics, patogènics, clínics, terapèutics, epidemiològics, de salut pública i de serveis sanitaris, en l’àmbit del càncer. El període de presentació de projectes s'allarga fins al 19 de març; el termini intern UdG acaba el 13 de març.

Característiques dels projectes

Només s’acceptaran els projectes que tinguin diferents investigadors principals beneficiaris i, per tant, diferents subprojectes, que actuen representats per un dels beneficiaris i pel centre on desenvolupa la seva recerca, que serà l’interlocutor (investigador principal coordinador) amb la Fundació La Marató de TV3 i canalitzarà amb aquesta les relacions corresponents.

Finançament

L’import de les ajudes econòmiques no superarà els 300.000 €, per a projectes en què participin dos grups, i en cas que hi participin tres o més grups l’import màxim a finançar serà de 400.000 €; en cap cas els equips participants (de manera individual) podran sol·licitar més de 200.000 €. La convocatòria inclou un 25% d'overheads.

Requisits del personal investigador

Poden presentar sol·licituds, com a responsables de l’execució científica i tècnica dels projectes de recerca als quals es refereixen aquestes bases, els investigadors principals coordinadors que desenvolupin la seva tasca investigadora en centres públics o entitats sense ànim de lucre que disposin de la infraestructura necessària, que estiguin en possessió del títol de doctor, que acreditin una trajectòria d’excel·lència en recerca amb, com a mínim, cinc publicacions del primer quartil amb relació amb l’objecte de la convocatòria durant els darrers 5 anys i que desenvolupin principalment la seva activitat en l’àmbit territorial previst pels estatuts de la Fundació. Els dels investigadors principals coordinadors i els investigadors principals dels subprojectes, hauran de pertànyer a la plantilla del centre en què es desenvoluparà el projecte i tenir-hi formalitzada la vinculació com a mínim durant tot el període del projecte.

Durada dels projectes

Els projectes tindran una durada de 3 anys; en cas de necessitat raonada aquesta durada pot ser prorrogada, però, mai més enllà de 5 mesos abans de fer-se el Simposi de la Marató de TV3, corresponent a la convocatòria.

Autoritzacions i informes

En el moment de la sol·licitud* caldrà aportar els següents informes:

a) Informe de la comissió de recerca o òrgan equivalent del centre al qual pertanyi l'investigador o investigadora principal que ha de declarar la viabilitat dels projectes en tots els seus termes.
b) Informe del comitè ètic equivalent del centre al qual pertanyi l'investigador principal que ha de declarar l’aprovació i viabilitat en tots els seus termes.
c) Informe del comitè d’experimentació animal del centre al qual pertanyi l'investigador principal que ha de declarar l’aprovació i viabilitat en tots els seus termes.

*En el cas que no es disposi d’aquests documents, en el moment de la formalització de la sol·licitud de l'autorització, cal aportar un certificat que acrediti que s'ha presentat aquesta sol·licitud als comitès que pertoquin.

Presentació de sol·licituds

La sol·licitud de participació en la convocatòria s'ha de presentar en anglès, en els formularis que trobaran a www.ajutsmarato.com

Una vegada enviada digitalment, la sol·licitud s'ha d'imprimir, firmar i presentar en versió paper, original i còpia, a la Fundació La Marató de TV3 dins del termini establert.

Bases de la convocatòria

Preguntes més freqüents

Si esteu interessats a sol·licitar un ajut en aquesta convocatòria us demanem que us poseu en contacte al més aviat possible amb Pau Blasco a través de l’adreça recercaoitt@udg.edu o al telèfon 972 41 9746.