Investiga > BEQUES FUNDACIÓN RAMÓN ARECES 2019

Investiga

BEQUES FUNDACIÓN RAMÓN ARECES 2019

La Fundació Ramón Areces, convoca les beques postdoctorals per a l'ampliació d’estudis a l’estranger relacionats amb les Ciències de la Vida i de la Matèria.

La Fundació Ramón Areces obre una nova convocatòria perquè els joves doctors de nacionalitat espanyola puguin ampliar els seus estudis en universitats i centres de recerca estrangers. Es donaran 22 beques durant el curs acadèmic 2019/2020, sobre temes relacionats amb les Ciències de la Vida i de la Matèria, orientada en els següents àmbits:

• Biomedicina
    • Química
    • Física i Matemàtiques
    • Preservació de la Biosfera

Requisits:

IMPORTANT: Aquestes beques estan destinades a promoure la primera estada postdoctoral a l’estranger, per tant, no seran candidats elegibles, aquells que en el moment de l’elecció (juny de 2019) hagin realitzat alguna estada a l’estranger igual o superior a un any.

Els requisits i resta d’informació per a tramitar la sol·licitud els podreu consultar en el següent enllaç de la convocatòria.

Cada beca tindrà una dotació econòmica bruta de 2.200 euros mensuals, les despeses de desplaçament, i una assegurança per malaltia i accidents.

Terminis:

La convocatòria romandrà oberta des del dia 01/03/2019 fins al 31/03/2019

Sol·licitud:

Es realitzarà en un formulari “online” que estarà disponible en la pàgina web quan s’obri el termini, i també hauran d’ajuntar la documentació requerida a l’apartat III de la convocatòria en format PDF.

Les beques seran adjudicades al mes de juny de  2019.

Agrairíem que els candidats que  presentin les sol·licituds telemàticament, ens envieu una còpia a la secció de recerca de l’OITT recercaoitt@udg.edu

Persona de contacte a l’OITT:  Mariló Graciano

Web Fundació Ramón Areces