Investiga > Meet relevant investors willing to assess and [maybe] invest in your project

Investiga

Meet relevant investors willing to assess and invest in your project

The Investment Readiness Series

Augmentar el flux de projectes llestos per ser invertits a la BioRegió: aquest és l'objectiu principal de The Investment Readiness Series, una nova iniciativa de Biocat. A més, Biocat vol afegir valor als projectes de recerca a través de mentoria individual, facilitar la recerca de projectes per part de venture capital, inversors corporatius i venture builders (els nostres partners) concentrant la recerca de primer nivell i establir una relació a llarg termini amb les TTOs, maximitzant l'impacte del seu treball a nivell d'ecosistema.

The Investment Readiness Series està pensada per a projectes de recerca tant d'empreses com d'investigadors d'entitats de recerca amb clara intenció de constituir una empresa i que estiguin disposats a impulsar el seu projecte d'acord amb la indústria i les necessitats del mercat.

El procés

The Investment Readiness Series consisteix en el següents passos:

1. Convocatòria d'un tema específic obert a tota la comunitat científica de la BioRegió.
  2. Els principals projectes amb el potencial més gran d'inversió s'envien als partners.
  3. Els partners seleccionen diversos projectes que es presentaran a The Investment Readiness Series.
  4. Assessorament individualitzat i avaluació prèvia a la reunió.
  5. Project pitch, discussió, creació de xarxes i oportunitats de partnering en el futur.

The Investment Readiness Series –Medtech Edition

4, 5 i 7 març, 2019

Aquesta edició està dirigida a empreses constituïdes i projectes, en fase avançada i clara intenció de constituir una empresa, dins del sector tecmed, diagnòstic o digital health i amb tecnologia innovadora pròpia.

Inscripció:

El registre comença el 28 de novembre i finalitza el 21 de desembre. Consulta en aquest enllaç com inscriure’t i tota la informació sobre aquesta edició.

El Programa està organitzat per Biocat amb la col·laboració d'ACCIÓ i compta amb TecnoCampus Mataró com a patrocinador de l'espai.

Si us plau, per més informació contacta amb Marta Clotet, Project Manager d’Innovació de Biocat (mclotet@biocat.cat o +34 93 310 33 30).

En cas que volgueu presanter-vos us agrariem que informessiu a valoritzacio@udg.edu