Investiga > Convocatòria 2019 beques de doctorat “la Caixa”

Investiga

Convocatòria 2019 beques de doctorat “la Caixa”

La Fundació Bancaria “la Caixa” convoca un programa de beques de doctorat per a investigadors que vulguin realitzar el doctorat a qualsevol universitat o centre de recerca d’Espanya i Portugal. El termini per sol·licitarla beca finalitza el dia 27 de febrer de 2019 a les 14:00h (hora central europea-CET).

Requisits dels sol·licitants :

Poden presentar una sol·licitud les persones que tinguin un títol superior que les habiliti per cursar un programa oficial de doctorat d’acord amb la normativa vigent, sempre que anteriorment no s’hagin matriculat als estudis de doctorat sol·licitats. Per tant, en el moment d’incorporar-se al doctorat, els candidats han de complir un d’aquests dos requisits:

• Han d’haver acabat els estudis amb els quals poden obtenir un títol universitari oficial de l’Espai Europeu d’Educació Superior de 300 crèdits ECTS, dels quals almenys 60 crèdits han de correspondre a un nivell de màster.
  • Han d’haver acabat un grau en una universitat no adaptada a l’Espai Europeu d’Educació Superior que doni accés als estudis de doctorat. La universitat de destí és l’encarregada de verificar, a l’inici del procés d’admissió al doctorat, el nivell d’estudis equivalent als esmentats anteriorment. En cas que aquesta verificació no fos satisfactòria, la beca seria anul·lada.

Coneixements d’idiomes : veure punt 4.3 de la convocatòria

Experiència en recerca : A la data de tancament de la convocatòria, els candidats han d’estar en un dels quatre primers anys (experiència investigadora equivalent a temps complet) de la seva carrera de recerca i no han d’haver aconseguit anteriorment cap títol de doctorat ni trobar-se en condicions de sol·licitar-lo.

Mobilitat : Aquells candidats que desitgen incorporar-se a un centre o universitat espanyola, han d’haver residit o dut a terme la seva activitat principal (feina, estudis, etc.) a Espanya durant més de dotze mesos en els tres anys immediatament anteriors a la data de tancament de la convocatòria.

Aquells candidats que desitgen incorporar-se a un centre o universitat portuguesa, han d’haver residit o dut a terme la seva activitat principal (feina, estudis, etc.) a Portugal durant més de dotze mesos en els tres anys immediatament anteriors a la data de tancament de la convocatòria. Les estades curtes, com ara les vacances, realitzades en un país diferent al de residència habitual (on s’ha dut a terme l’activitat principal), es consideraran períodes transcorreguts en el país de residència habitual.

Els candidats que obtinguin una beca han de cursar el doctorat en una universitat o centre de recerca on no hagin cursat abans estudis de grau o llicenciatura.

Presentació de la sol·licitud :

Els candidats han de fer la sol·licitud a través de l’aplicació de sol·licituds que hi ha disponible a l’apartat de beques del web de l’Obra Social ”la Caixa”.

La sol·licitud s’haurà d’emplenar íntegrament en anglès.

Termini presentació sol·licituds :

27 de febrer de 2019 a les 14:00h (hora central europea – CET).

Per a més informació consulteu les bases de la convocatòria

Persona de contacte a l’OITT : montse.velez@udg.edu