Investiga > Convocatòria Postdoctoral ”la Caixa” - Mount Sinai Icahn School of Medicine

Investiga

Convocatòria Postdoctoral ”la Caixa” - Mount Sinai Icahn School of Medicine

Beca Postdoctoral sobre promoció de la salut i hàbits de vida saludables, relacionats amb les malalties cardiovasculars. Durada 2 anys en la Icahn Schoool of Medicine de Mount Sinai - New York (EUA).

La Fundació Bancaria ”la Caixa” obre una convocatòria per a una beca postdoctoral per a investigadors espanyols que hagin obtingut el doctorat en els darrers 8 anys.

L'àmbit de recerca estarà centrat a dur a terme projectes de promoció de la salut i hàbits de vida saludables relacionats amb les malalties cardiovasculars. La missió de l'equip d'investigació és reduir el risc futur d'obesitat, atac cardíac, accident cerebrovascular i diabetis tipus 2, tant per als nens com per als seus pares o cuidadors.

S’ofereix un salari màxim de 50.000 dòlars anuals (impostos inclosos per un període de 2 anys)

Requisits

• Investigadors de nacionalitat espanyola menors de 40 anys en el moment de la sol·licitud de la beca
  • Haver presentat la tesi doctoral abans de l’inici de la beca
  • Haver realitzat un doctorat en Ciències de la Vida
  • Candidats que hagin començat el postdoctorat dins els 8 anys posteriors a l’obtenció del títol de doctor.
  • Es valorarà experiència prèvia en el camp de l’epidemiologia i salut pública, especialment en projectes de prevenció i promoció de salut.

Sol·licitud

Els interessats  hauran d’omplir en anglès  el següent formulari de sol·licitud - convocatòria Postdoc Mount Sinai i  enviar-lo  en format PDF, conjuntament amb tota la documentació requerida en un únic correu electrònic,  amb la referència POSTDOCTORAL APPLICATION FBLC-ISMMS,  a la següent adreça electrònica  fblcresearch@fundaciolacaixa.org

Calendari

• Presentació de sol·licituds: des de divendres 2 de novembre fins al divendres  30 de novembre de 2018 abans de les 13 h CET (Central European Time).
  • Informació de resultats: dijous 20 de desembre de 2018.
  • Durada de la beca: des de l’1 de gener de 2019 fins al 31 de desembre de 2020. Durant aquest temps l’investigador haurà de fixar la seva residència de treball a New York

Informació convocatòria