Investiga > II Edició dels International Zendal Awards 2020

Investiga

II Edició dels International Zendal Awards 2020

El Grupo Zendal convoca els premis amb l’objectiu de difondre, impulsar i premiar el coneixement i la investigació en el camp de la biotecnologia a nivell mundial.

Els premis es concediran a la institució pública o privada que hagi contribuït a millorar la vida de les persones o animals en el camp de la salut i la prevenció.

Consten de dues categories:

• a la salut humana
  • a la salut animal

Aquest any, de forma excepcional es realitzarà una menció especial al projecte innovador en la lluita contra el coronavirus. Addicionalment es realitzarà un reconeixement a la trajectòria d’aquella persona que hagi contribuït, amb el seu treball i els seus mèrits a l’àrea científica, al desenvolupament de les vacunes, la prevenció, la biotecnologia i el concepte One Health, tant en salut animal com humana.

Beneficiaris dels premis

Poden presentar candidatures els investigadors que hagin realitzat aportacions rellevants en els àmbits de la investigació biotecnològica, transferència de coneixement, innovació/transformació social i salut.

A més a més, amb la finalitat de garantir una elecció en els termes més objectius i imparcials possibles, es tindran en compte els atributs d’innovació i rellevància científica de la investigació, viabilitat del projecte, aplicabilitat de les troballes i a la contribució a la millora de la vida en els termes de progrés i benestar.

Presentació de candidatures

Les candidatures s’han de presentar omplint el formulari que trobareu a la pàgina web de Grupo Zendal.

Caldrà presentar:

• Formulari de sol·licitud
  • Carta de suport
  • Projecte d’investigació
  • Informació addicional

Termini de presentació: 16/11/2020

Dotació màxima:

• 15.000€ per categoria (quinze mil euros)

Consulteu la convocatòria a la plana web del Grupo Zendal.

Via de contacte: zendal@zendal.com

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Recerca (jordi.tubert@udg.edu).