Investiga > Fund. MERCK - Projectes de recerca en resultats sobre la salut

Investiga

Fund. MERCK - Projectes de recerca en resultats sobre la salut

La 3a edició d'aquesta convocatòria busca afavorir l'anàlisi i la quantificació d'aquells resultats que generen les diferents intervencions sanitàries (medicació, procediments quirúrgics, tècnica diagnòstica o terapèutica, productes sanitaris, models organitzatius, etc.) en condicions de la pràctica mèdica habitual. L'ajuda té una dotació de 10.000 € i el termini de sol·licitud finalitza el 30 de setembre.

Els projectes hauran de ser duts a terme en un centre espanyol i tenir una durada d'entre 1 i 3 anys.

Per participar-hi cal utilitzar els documents de portada i memòria del projecte segons els models facilitats per la Fundació Merck Salut; també caldrà aportar el CV de l'investigador principal en el model facilitat o en un model abreviat.

Documentació

Bases de la convocatòria

Web de la convocatòria

Portada del projecte

Memòria del projecte

Model de CV abreujat

Si teniu intenció de participar en aquesta convocatòria, poseu-vos en contacte amb nosaltres al més aviat possible amb nosaltres (Pau Blasco / recercaoitt@udg.edu) per tal que puguem gestionar el tràmit de signatura de la portada.