Investiga > Agencia Española de Protección de Datos: Premi de recerca en Protecció de dades personals Emilio Ace

Investiga

Reconèixer treballs i projectes de protecció de dades realitzats dins la recerca científic-tècnica pràctica on s’estudia, s’analitza o es desenvolupa la aplicació dels principis de protecció de dades en el desenvolupament científic-tècnic amb objectiu de garantir els drets i llibertats de les persones.

Valoracions que es consideraran:

Activitats relatives a l’aplicació de la responsabilitat proactiva establerta en el RGPD.

Gestió dels riscos pels drets i llibertats en solucions relatives a tecnologies disruptives.

Solucions per a la lluita contra la pandèmia de la COVID-19.

Que tractin sobre categories especials de dades sobre tractaments considerats d’alt risc o que afectin a una part significativa de la societat o grups més exposats com situacions de violència de gènere o altres situacions d’assetjament.

Requisits candidatures:

Sol·licituds personals o a través de representant (no a favor de tercers). O sol·licituds grupals amb un responsable o apoderat.

Qualsevol universitat o Institució de la Unió Europea o iberoamericana que promogui o que financi estudis de recerca en material de protecció de dades personals

Qualsevol investigador individual que realitzi treballs de recerca científic-tècnic amb resultats de projecte, desenvolupament, publicació o recerca realitzades dins de l’àmbit de la convocatòria.

Qualsevol grup de recerca que realitzi treballs de recerca científic-tècnic amb resultats de projecte, desenvolupament, publicació o recerca realitzades dins de l’àmbit de la convocatòria.

Els treballs es poden presentar:

• De manera no telemàtica: afegir un document explicatiu original i còpia en format digital en programes d’extensió comuna.
        • De manera telemàtica: en format electrònic o digital en programes d’extensió comuna.

Els treballs tindran el següent format o seran exclosos:

• Idioma: en la llengua original del treball. Si no és en espanyol, caldrà la traducció castellana.
        • Extensió: màxima de 100 pàgines, en Arial 11 i interlineat simple.
        • Documents adjunts: Model de sol·licitud segons Annex 1 i resum executiu en castellà i anglès segons Annex 2.

Els treballs s’han d’haver elaborat entre dimecres 4 de maig de 2016 i diumenge 15 de novembre de 2020.

Documentació i presentació de candidatures

Fins diumenge 15 de novembre de 2020

Es podrà entregar de manera física a:

Registro General de la directora de la AEPD

C Jorge Juan, 6 pl. Baja

28001 Madrid

O en qualsevol Registre i oficines segons l’article 16.4 de la 39/2015 indicant l’adreça anterior.

O es podrà entregar de manera telemàtica a la seu electrònica de la Agencia Española de Protección de Datos (sedeagpd.gob.es). Obligatori pels de l’article 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas. On caldrà documentació, requisits i mèrits del treball a valorar.

Dotació:

• 3.000€ (tres mil euros) i la difusió del treball. Opció a accèssit de 1.500€ (mil cinc cents euros).
    • Menció honorífica amb diploma i trofeu acreditatius.

Consulteu la convocatòria.