Investiga > CIS: PREMIO NACIONAL DE SOCIOLOGÍA Y CIENCIA POLÍTICA 2020

Investiga

CIS: PREMIO NACIONAL DE SOCIOLOGÍA Y CIENCIA POLÍTICA 2020

Per a reconèixer la aportació i tasca científica en la Sociologia o en la Ciència Política a través de la trajectòria professional de les persones candidates o com a reconeixement a una obra singular.

Requisits candidatures:

• Institucions, càtedres, organismes, departaments o fundacions públiques o privades vinculades a la Sociologia o a la Ciència Política
      • Les propostes han d’incloure:
        • Tots els mèrits i circumstàncies al·legades que relacionin les obres o trajectòries professionals amb les candidatures proposades.
        • Les dades personals de les persones candidates proposades que permetin la notificació.

Documentació i presentació de candidatures

• Fins dimarts 4 d’agost de 2020
      • Enviar al Registro General del Centro de Investigaciones Sociológicas de la Secretaría del Jurado:

C/ Montalbán, 8

28014 Madrid

• O per qualsevol dels medis previstos a l’article 16.4 de la LPACAP.
      • O de manera telemàtica a través del web de la sede electrónica del Ministerio de la Presidencia, Relaciones con las Cortes y Memoria Democrática https://mpr.sede.gob.es.

Resolució:

• Prevista pel mes de desembre de 2020 a través del BOE y la BDNS

Dotació:

• 25.000,00€ (vint-i-cinc mil euros) indivisibles
      • Guardó acreditatiu entregat en un acte públic amb transcendència, solemnitat i publicitat
      • Col·laboració en accions de promoció i/o difusió

Consulteu la convocatòria.