Investiga > Premios SusChem

Investiga

Premios SusChem

Els XII Premis SusChem - Joves Investigadors Químics, estructurats en tres categories: FUTURA, INVESTIGA i INNOVA, tenen per objecte reconèixer, incentivar i promoure l'activitat científica i divulgativa entre els joves investigadors químics, així com donar suport al desenvolupament de la pròpia disciplina de la química, tant en el seu aspecte de ciència pura com en el de les seves aplicacions, a Espanya.

Premi FUTURA:

Premi al millor expedient acadèmic de grau de química o qualsevol altre relacionat amb la ciència i les tecnologies químiques i el títol s'hauria obtingut en 2019.

2.000 € i un any d'afiliació a SusChem-Espanya i a ANQUE

Premi INVESTIGA:

Premi a l'autor de la millor publicació científica, amb número de pàgina de 2019, en qualsevol àrea de la química, i que estigués en possessió d'el títol de metge a 31 de desembre del 2019.

3.000 € i un any d'afiliació a SusChem-Espanya i a ANQUE

Premi INNOVA:

Premi a la millor feina desenvolupat a partir d'una col·laboració publicoprivada. El treball presentat ha d'haver generat resultats en els tres últims anys en qualsevol àrea relacionada amb la Química Sostenible, inclosos treballs sobre la transició cap a l'Economia Circular i la Descarbonització.

5.000 €, un any d'afiliació a SusChem-Espanya i a ANQUE. Addicionalment, gaudirà d'una estada als laboratoris d'investigació de química aplicada de Tecnalia en funció de la seva viabilitat industrial, potencial de mercat i acord entre les parts involucrades.
Com a alternativa l'investigador podrà optar a una mentorització per part dels equips de Tecnalia Ventures, enfocada a millorar les seves capacitats en l'àmbit d'emprenedoria tecnològic.

Requisits de participació
▪ No haver complert els 40 anys abans de l'2019.12.31
▪ Estar en possessió de la nacionalitat espanyola o de la targeta de residència al país
▪ No haver transcorregut 10 anys després de la lectura de la tesi doctoral a 2019.12.31 (només per a candidats de la categoria Investiga)