Investiga > XXXI Premis a la Recerca "Fronteras del Conocimiento" - Fundación BBVA

Investiga

XXXI Premis a la Recerca "Fronteras del Conocimiento" - Fundación BBVA

Per a reconèixer i incentivar la recerca i creació cultural de la excel·lència en contribucions de singular impacte per la seva originalitat i significat.

Disciplines que opten als Premis:

• Física

• Química

• Matemàtiques

• Biologia

• Biomedicina

• Tecnologies de la Informació

• Tecnologies de la Comunicació

• Ecologia

• Biologia de la Conservació

• Canvi Climàtic

• Economia

• Finances

• Gestió d’Empreses

• Humanitats

• Ciències Socials

• Òpera

Dotació:

• 400.000,00€ (quatre-cent mil euros)

• Diploma per cada categoria

• Símbol artístic per cada categoria

Requisits:

• Una o més persones físiques

• Haver realitzat aportacions independents o convergents a un determinat avanç

• Organitzacions científiques o culturals (opcionals; mirar les bases reguladores)

Documentació i presentació de candidatures

• Fins dimarts 30 de juny a les 23:00 hores

• Enviar el formulari normalitzat a través del web per enviar la nominació

• Exclusivament en anglès

• Responsable de la nominació (en cas de nominació conjunta; mirar bases reguladores)

• La nominació serà confirmada per la Fundació BBVA via e-mail

• Estar present a la cerimònia d’entrega dels premis a (màxim 3 en cas de conjunts):

Palacio Euskalduna de Bilbao

Data: divendres 30/04/2021

(concert dijous 29/04/2021)

Consulteu les bases dels premis i la plana web de la Fundación BBVA per a FAQS i detalls de cada apartat.

Via de contacte: awards-info@fbbva.es