Investiga > UE: Vols realitzar una estada postdoctoral a França?

Investiga

Els ministeris francesos d’Europa i Assumptes Estrangers (MEAE) i d’Ensenyament Superior, Recerca i Innovació (MESRI) en col·laboració amb el Campus França, posen en marxa un programa de finançament dirigit a personal investigador post-doctoral que vulgui realitzar una estada de recerca a França relacionada amb un dels 4 àmbits de recerca:

• Ciències de la terra
  • Ciències del canvi climàtic i sostenibilitat
  • Transició energètica
  • Fites socials de qüestions ambientals

Aquest programa s’emmarca dintre de la iniciativa “Make our Planet Great Again” del president francès Emanuel Macron, amb l’objectiu de recolzar la lluita contra el canvi climàtic.

Elegibilitat:

El contracte post-doctoral haurà de començar a partir del gener 2021.

Finançament: els centres que acullen el personal investigador rebran la quantitat de 50.000€ per un període de 12 mesos

En la edició 2018 del programa MOPGA els espanyols van ocupar el segon lloc entre els participants més seleccionats.

Termini: 5/07/2020, 23h59 CET

Més informació:  https://www.campusfrance.org/fr/financement-de-contrats-pour-les-post-doctorants-0