Investiga > CaixaImpulse Express Call on the COVID-19 (termini 15/04/2020)

Investiga

CaixaImpulse Express Call on the COVID-19 (termini 15/04/2020)

Tens una innovació biomèdica que podria ajudar a fer front a la crisi pandèmica de COVID-19? La Fundació “la Caixa” llança una nova call a través de CaixaImpulse, oferint suport a projectes o tecnologies enfocades a prevenir, diagnosticar, tractar o controlar COVID-19

• Els projectes han d'incloure tecnologies clarament dirigides per prevenir, tractar, supervisar o diagnosticar la malaltia COVID-19
  • Han de ser persones jurídiques sense ànim de lucre amb seu a Espanya o Portugal.
  • Tipus d’entitat: universitats, fundacions universitàries, centres de recerca i transferència, centres tecnològics, hospitals, fundacions hospitalàries i institucions sense ànim de lucre que tenen com a objectiu principal la investigació.
  • Un mateix beneficiari pot completar més d’una sol·licitud sempre que estiguin associats a diferents actius protegits o protegibles resultants de diferents projectes de recerca.
  • Els líders del projecte han de ser persones jurídiques amb titulació terciària (graduat universitari, professor o doctor).
  • Cal la seva dedicació exclusiva o principal al projecte de validació, segons els criteris dels promotors, per a la idea de negoci o la transferència al mercat. El líder del projecte pot no estar involucrat en més d’una sol·licitud.
  • Els líders del projecte poden o no ser els líders del projecte de recerca que ha generat l’actiu.
  • Ha de tenir l’acceptació del beneficiari per liderar el projecte.

El procediment d'avaluació de la proposta consta de dues fases: una de preselecció i una de selecció. La fase de preselecció es basa en l'avaluació remota d'una Carta d'intencions mitjançant un sistema de qualificació qualitativa, mentre que la selecció la realitza un consell i fa servir un sistema de puntuació quantitativa. Només seran convidats els projectes preseleccionats a enviar una proposta completa.

Més informació: https://caixaimpulse.com/programme?program_id=PROGRAMME_COVID_19&program_section=OVERVIEW

Contacte OITT: valoritzacio@udg.edu