Investiga > Convocatòria NEOTEC: 25 milions per Empreses Innovadores de Base Tecnològica (EBT's)

Investiga

El Ministeri de Ciència i Innovació, per mitjà del CDTI, convoca els ajuts NEOTEC amb una dotació de 25 milions d'euros per a Empreses de Base Tecnològica (EBT's) innovadores. Enguany el CDYI preveu finançar més de 100 projectes d'EBT's en el conjunt de l'estat espanyol.

Projectes elegibles: El programa NEOTEC finança nous projectes empresarials procedents de petites empreses innovadores que requereixin l'ús de tecnologies o coneixements desenvolupats a partir de l'activitat investigadora i en els que l'estratègia de negoci es basi en el desenvolupament de tencologia pròpia.

Import de la subvenció: Fins al 70% del pressupost total, amb un màxim de 250.000 Euros per beneficiari.

Beneficiaris: Empreses constituides fins als 3 anys anteriors al termini de presentació de sol·licituds. Aquestes empreses hauran de disposar d'un capital social mínim de 20.000 Euros.

Més Informació: enllaç.

Període d'inscripcions: Des del 15 d'abril fins al 15 de juny de 2020. (Aquest termini podria veure's modificat per la situació excepcional degut al CONVID-19).

Presentació de sol·licituds: La presentació de sol·licituds es realitzarà a través de la seu electrònica del CDTI (https://sede.cdti.gob.es/ )

Suport en la sol·licitud: Ferran Lázaro (valoritzacio@udg.edu)