Investiga > UE: Tens una idea sobre com solucionar algun dels reptes de portabilitat de dades?

Investiga

Convocatòria per a innovadors de l’àmbit del internet per desenvolupar solucions i serveis en l'àrea de la portabilitat de dades. Termini 22/04/2020

El projecte DAPSI, incubadora de serveis i portabilitat de dades, finançat pel programa Horizon 2020, obre una convocatòria per buscar idees innovadores que puguin resoldre els reptes plantejats per la portabilitat de dades, amb el títol Hassle-free application experience, to express your experience, interests and ideas.

Temàtiques:

• Transparència a les dades
  • Compatibilitat i interoperabilitat de dades
  • Seguretat i privacitat en la transferència entre proveïdors
  • Altres reptes

Limitacions: una proposta/entitat

Pressupost: 5.6M€

Finançament i durada: projectes de fins a 9 mesos dividits en 2 fases :

• Fase 1 Kick-start: fins a 100.000€, durant 5 mesos per desenvolupar una prova de concepte relacionada amb un estudi de cas; Els participants rebran formació tècnica i empresarial i accediran a l'infraestructura FIWARE;
  • Fase 2 Booster: hi accedeixen 10 projectes seleccionats en la fase 1; serà per desenvolupar i implementar una solució o un producte mínim/a viable (MVP) amb un finançament addicional de 50.000€ per 4 mesos d’execució

Termini : 22/04/2020, 12h00 CET

Més informació: https://dapsi.ngi.eu/apply/