Investiga > Fundación Lilly: Premios 2020 - Investigación Biomédica Preclínica y Clínica

Investiga

Fundación Lilly: Premios 2020 - Investigación Biomédica Preclínica y Clínica

Convoca la XIX Edició dels Premis Fundación Lilly de Recerca Biomèdica Preclínica i Clínica 2020, per a investigadors/es que hagin contribuït significativament al desenvolupament de la Biomedicina i les Ciències de la Salut a España; i mantinguin una activitat de reconegut nivell científic.

Àmbits d’aplicació:
      • Biomedicina

• Ciències de la Salut

Premis:
Objectius dels Premis:
      • Fomentar la Recerca Biomèdica d’alta qualitat, de caràcter preclínic i clínic

• Recolzar trajectòries científiques d’excel·lència

Termini:

• Fins dilluns 17 de febrer de 2020.

Requisits candidatures:
      • Investigadors/es amb caràcter preclínic en recerca bàsica orientada a la obtenció de coneixement amb aplicació clínica.

• Investigadors/es amb caràcter clínic en recerca en humans y desenvolupin la seva activitat en centres sanitaris i/o centres de recerca públics o privats a Espanya.

• Hauran de ser proposades per persones o institucions de l’àmbit científic Biomèdic o de les Ciències de la Salut; o per components del Consejo Científico Asesor de la FUNDACIÓN LILLY.

• Les propostes s’han de formalitzar amb una carta dirigida al director de la FUNDACIÓN LILLY adjuntant la documentació en format i forma establerts (consultar fundacionlilly.com).

• Només es tindran en compte les propostes enviades per e-mail en el format i termini indicat:

• Proposta dirigida al director de la Fundación Lilly

• Breu exposició dels motius que avalen la presentació de la candidatura

• CV del candidat/a

• Seguir el següent ordre de l’1 al 5: ART-2020_COGNOMS

• S’inclouran les separates dels 5 articles seleccionats en format PDF

• Es numeraran en el mateix ordre en el que s’han prioritzat a l’apartat 4 del CV.

• La confirmació de la documentació rebuda serà per part de la Fundación Lilly amb un acusament de rebut a la adreça electrònica de la persona proposada i a la de la persona proponent.

Criteris d’avaluació:
      • Són les establertes a les BBRR i als Principis Ètics del Jurat.

Dotació:
      • 40.000€ (Quaranta mil euros) per cada modalitat. Serà nominal i exclusiva a una persona.

Persona de contacte a la OITT:
Desyreé López Ferrer

recercaoitt@udg.edu