Instituts > Nou projecte de recerca I+D+i sobre el quart impuls de renovació pedagògica a Espanya

Institut de Recerca Educativa

El grup de recerca DEMOSKOLE de l'Iinstitut de Recerca Educativa ha obtingut finançament del Ministerio de Ciencia e Innovación per dur a terme el projecte coordinat des de la Universitat de Girona “EL CUARTO IMPULSO DE RENOVACION PEDAGOGICA EN ESPAÑA: UN ESTUDIO DE CASO EN CENTROS DE EDUCACION INFANTIL-PRIMARIA Y EDUCACIÓN SECUNDARIA EN LAS C.C.A.A DE ANDALUCIA, ARAGÓN, CASTILLA-LEÓN, CATALUÑA, MADRID, PAÍS VASCO Y VALENCIA.”

La investigació "EL CUARTO IMPULSO DE RENOVACION PEDAGOGICA EN ESPAÑA: UN ESTUDIO DE CASO EN CENTROS DE EDUCACION INFANTIL-PRIMARIA Y EDUCACIÓN SECUNDARIA EN LAS C.C.A.A DE ANDALUCIA, ARAGÓN, CASTILLA-LEÓN, CATALUÑA, MADRID, PAÍS VASCO Y VALENCIA.” es desenvolupa en el marc del Programa Estatal de Generación de Conocimiento y Fortalecimiento Científico y Tecnológico del Sistema de I+D+i (2017-2020), i hi participen els professors Carles Serra, Eliseu Carbonell, Paco Abril, Albert Torrent, Xavier Casademont, Òscar Prieto i Jordi Feu de la Universitat de Girona, a més de professors i professores de la Universitat de Vic i de diverses universitats de les comunitats autònomes esmentades.