La Dra. Dolors Vidal galardonada por su aportación al Turismo Cultural
Ir al contenido (click en Intro)
Identificación

Institut de Recerca en Turisme (INSETUR)

El Departament d'Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya va atorgar la Medalla de Turisme de Catalunya a la doctora i docent de la Universitat de Girona, Dolors Vidal. La Medalla del Turisme té per objectiu reconèixer l’esforç i la dedicació de les persones en favor del turisme a Catalunya.

Vidal compta amb una àmplia experiència de més de 30 anys dedicada a la seva carrera docent, de recerca i transferència del turisme cultural. Va ser degana de la Facultat de Turisme entre els anys 2012 i 2016 i actualment és la directora de la Càtedra de Gastronomia, Cultura i Turisme Calonge.

El lliurament dels guardons es va realitzar en mans del president de la Generalitat, Quim Torra, i la consellera d’Empresa i Coneixement, Àngels Chacón, i va tenir lloc al Saló Sant Jordi del Palau de la Generalitat.