Instituts > Dos membres de l'ILCC reben una beca de la Fundació Valvi

Institut de Llengua i Cultura Catalanes

La Fundació Valvi, conjuntament amb la Càtedra de Patrimoni Literari Maria Àngels Anglada-Carles Fages de Climent, han atorgat a Anna Perera Roura, doctora en filologia catalana a la Universitat de Girona, la I Beca Narcís-Jordi Aragó perquè realitzi un estudi sobre el llegat del periodista que dona nom al premi. La durada de la beca és de dos anys i s'espera que finalitzi amb la publicació d'un volum que formarà part de la subcol·lecció Narcís-Jordi Aragó de la Biblioteca Valvi.

Francesc Montero Aulet, doctor en filologia catalana a la Universitat de Girona, ha aconseguit una de les tres beques Miquel Martí i Pol de la Fundació Valvi amb la proposta d'un volum sobre els anys de postguerra de Manuel Brunet, centrant-se en materials inèdits de l'arxiu documental de l'autor. L'obra presenta un estudi introductori, notes privades inèdites, articles censurats durant els primers anys de la postguerra, reflexions sobre la trajectòria de Dalí i una narració desconeguda.

L'acte de lliurament de les beques Valvi 2017/2018 ha tingut lloc aquest dijous, 19 d'abril, a la seu de la Fundació, a Girona.