Instituts > Inscripcions obertes al programa "Llengua i Literatura catalanes a Batxillerat" (2020-2021)

Institut de Llengua i Cultura Catalanes

Impulsat per l'ILCC, la setena edició del programa de conferències als instituts ofereix una proposta de tres conferències sobre literatura catalana adreçades a estudiants de Batxillerat de les comarques gironines.

Un any més, l'Institut de Llengua i Cultura Catalanes, amb la col·laboració de les diverses càtedres de l'àmbit de la literatura i el Consell Social de la Universitat de Girona, organitza un programa de conferències als instituts dins el programa Llengua i Literatura Catalanes a Batxillerat, que pretén acostar la tasca que es porta a terme des de la Universitat a la matèria curricular dels estudiants de Batxillerat de les comarques gironines.

Les conferències que s’ofereixen per al curs 2020-2021 són les següents:

- Visions i cants de Joan Maragall: símbols i llegendes

- Mirall trencat de Mercè Rodoreda: retalls de vides

- El periodisme de Josep Pla: una mirada sobre el món, una pedrera literària

Cada centre pot demanar fins a un màxim de dues conferències

Les conferències s'impartiran entre l'1 de novembre de 2020 i el 30 d'abril de 2021.

El termini de sol·licituds acaba el 2 d'octubre de 2020. A partir del 13 d'octubre de 2020, s’informarà de les sol·licituds admeses i s'acordarà la data i horari de cada sessió, segons disponibilitat. Podeu realitzar la inscripció aquí.

El format de les conferències és presencial, en horari lectiu dels centres. Si les circumstàncies ho requereixen, es poden adaptar les sessions a format no presencial, en l'horari lectiu.

Així mateix, podeu consultar tota l'oferta del programa de conferències i consultar el web del programa Llengua i Literatura Catalanes a Batxillerat, on també hi trobareu l'oferta d'altres activitats (formació per a docents i orientació sobre el treball de recerca de Batxillerat).