Instituto de Ciencias de la Educación > Jornadas y proyectos > Actualizaciones curriculares de secundaria
Ir al contenido (clic en Intro)
UdG Hombre UdG Hombre

Institut de Ciències de l’Educació Josep Pallach (ICE)

Actualitzacions curriculars de secundària

L’actualització metodològica i curricular dels docents és un compromís que només poden cobrir el personal docent investigador de les diferents Facultats i Escoles. En aquest sentit cal tenir en compte que la UdG és un referent d’innovació i de formació acadèmica per al professorat, que està integrat majoritàriament per alumni de la Universitat de Girona, i de retruc per als seus alumnes.

Per reforçar aquest vincle, els Equips ICE, amb la col·laboració dels coordinadors dels graus implicats, han impulsat des de 2018 les actualitzacions curriculars següents adreçades a docents de secundària, batxillerat i formació d’adults:

• LiterActualització, Actualització de continguts curriculars de Llengua i literatura catalanes
  • BioActualizació, Actualització de continguts de biologia
  • FísiQuímicActualització, Actualització de continguts de ciències experimentals
  • CastActualización, Actualització de continguts curriculars de Llengua i literatura espanyoles
  • FiloActualització, Actualització de continguts curriculars de filosofia
  • ArtActualització), Actualització de continguts curriculars d’història de l’art
  • ClàssicActualització, Actualització de continguts curriculars de llatí i cultura clàssica
Més informació

Escoge qué tipos de galletas aceptas que la web de la Universidad de Girona pueda guardar en tu navegador.

Las imprescindibles para facilitar vuestra conexión. No hay opción de inhabilitarlas, dado que son las necesarias por el funcionamiento del sitio web.

Permiten recordar vuestras opciones (por ejemplo lengua o región desde la cual accedéis), con el fin de proporcionaros servicios avanzados.

Para ofrecer contenidos publicitarios relacionados con los intereses del usuario, bien directamente, bien por medio de terceros (“adservers”). Hay que activarlas si quieres ver los vídeos de Youtube incrustados en la web de la Universidad de Girona.