Institut de Ciències de l'Educació > BioActualització de continguts d'ESO i batxillerat

Institut de ciències de l'educació

BioActualització de continguts d'ESO i batxillerat

Cicle de conferències adreçat a professorat de ciències de secundària

Cicle de conferències BioActualització prové de la col·laboració d’Hipra, del Parc Científic i de l’ICE i també és fruit del treball de l’Equip ICE de ciències experimentals que aplega a deu docents de secundària i que van veure la necessitat d’actualitzar els continguts curriculars d’aquest àmbit. És per això que durant vuit mesos van dissenyar, proposar i contactar amb els conferenciants a qui tindreu ocasió d’escoltar durant aquestes sis conferències.Es tracta del Dr. Rudilla que avui tenim aquí, el Dr. David Bueno, del Dr. Eudald Carbonell,, el Dr. Pere Boadas, la Dra. Marta Portero, el Dr. Francisco Reina i la Dra. Anna Carrera. Amb ells ens posarem al dia en immunoteràpia, epigenètica, primatologia, evolucionisme, les emocions, la conducta i anatomia. A més comptarem amb la intervenció del Dr. Ramon Brugada i del Dr. Narcís SCicle de conferències BioActualització oler a l’hora de presentar alguns dels nostres conferenciants. A tots ells moltes gràcies i a tots vosaltres, docents, gràcies també per fer-ho possible.