Grups de recerca > II Trobada de la Feedback.net

Grup de Recerca en Educació Científica i Ambiental

II Trobada de la Feedback.net

El passat 7 de  juny  el Grup de Recerca GREPAI,  encapçalat per la Dra. Dolors Cañabate va participar, a la Universitat Autònoma de Barcelona, a la II Trobada de la Feedback.net.

Aquesta trobada ha servit per analitzar estratègies i eines vinculades amb el tòpic de treball "L'ús del feedback per part dels estudiants: reptes emergents per la recerca derivats d'entendre el feedback com acció".

La trobada, ha estat promoguda per Elena Cano (UB) com a coordinadora de la xarxa, i Georgeta Ion (UAB) com a coordinadora del projecte ARMIF “Estratègies d'autoavaluació per a l'autoregulació d'aprenentatges i el desenvolupament professional docent”  pretén explorar, a partir de les experiències desenvolupades en cadascuna de les universitats participants, els reptes que la recerca sobre feedback planteja a la pràctica.