Grups de recerca > 35 anys de trajectòria de les didàctiques artístiques com a àrees de coneixement de la Universitat

Grup de Recerca en Educació Científica i Ambiental

Buscant sinergies per a construir el futur

El passat 10 i 11 d’abril va tenir lloc a la Facultat de Lletres de la Universitat de Girona el taller participatiu que portava com a títol  “35 anys de trajectòria de les didàctiques artístiques com a àrees de coneixement de la Universitat”. Més de mig centenar d’inscrits en aquestes jornades van poder discutir i compartir experiències que tenien com línia temàtica la sinergia per a construir el futur en l’àrea de les didàctiques artístiques.

L’organització va anar a càrrec del Grup de Recerca GREPAI de la UdG dins el marc del Doctorat Interuniversitari en Arts i Educació.

Els objectius principals de les Jornades giraven al voltant de grans eixos com són: Diagnosticar la situació actual de l’àrea i donar a conèixer les fites aconseguides, tant en docència com en investigació o transferència del coneixement; identificar els punts de risc i de millora de la situació actual del professorat docent i investigador; elaborar un pla d’acció que prevegi la creació de sinergies de cooperació conjunta per afavorir la qualitat dels màsters, els doctorats i les mencions artístiques.

Aquestes Jornades també van servir per fer un merescut homenatge a través de l’acte de menció acadèmica a un dels professors amb més trajectòria dins l’àrea de Didàctiques Artístiques el doctor Ricardo Marín Viadel de la Universitat de Granada.