LO SISA en la Casa de la Mujer de Zaragoza
Ir al contenido (clic en "Intro")
UdG Hombre UdG Hombre
Identificación

Grup de Recerca en Ciències Socials Aplicades

El CISA a la Casa de la Mujer de Zaragoza

Josan Langarita i Núria Sadurní van impartir un seminari per a millorar l'assistència a víctimes de delictes d'odi per orientació sexual a professionals, administracions i col·lectius

Josan Langarita i Núria Sadurní van estar a la Casa de la Mujer de Zaragoza, impartint un Seminari de dos dies per a millorar l'assistència a víctimes de delictes d'odi per orientació sexual. La jornada estava dirigida a equips professionals, administracions i col·lectius i hi van participar unes 30 persones que treballen en informació i/o atenció a víctimes de delictes d'odi LGTBI.

Les jornades van ser organitzades per l'Ajuntament de Saragossa i la Universitat de Girona.

El Manual pràctic de treball ha estat creat en el marc del projecte europeu Come Forward: Empowering and Supporting Victims of Anti-LGBT Hate Crimes, en el que ha participat el grup de recerca CISA de la Universitat de Girona.