Facultat de turisme > Entrevista a la Freya Sentmartí, estudiant de 2n curs del Grau en Publicitat i Relacions Públiques

Facultat de Turisme

Freya Sentmartí, estudiant de 2n curs del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona, ha obtingut un contracte laboral per treballar aquest estiu en una empresa del sector turístic, en l’àmbit de l’organització d’esdeveniments i relacions públiques, els estudis que ella realitza en el grau.

El contracte l’ha obtingut gràcies a les entrevistes que va realitzar en el marc de la celebració de la jornada del networking Tourism Job Forum celebrada el passat 7 de març a la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona.

A continuació, la mateixa Freya ens explica la seva experiència.

Quina ha sigut la teva experiència en el Tourism Job Forum?

L’experiència en general a set molt positiva. Ha estat el primer cop que veia i assistia a un “Networking” d’aquest estil, on es relacionen empreses que busquen treballadors joves i estudiants que busquen inserir-se al món laboral. Tot i que no va ser la meva primera entrevista de feina, vaig poder practicar una dotzena de vegades amb diferents empreses, i al llarg de la jornada, cada cop em sortien les paraules amb més fluïdesa.

Creus que aquest tipus d’esdeveniment ajuden en la recerca d’ofertes laborals als estudiants universitaris?

Totalment. Gràcies al Tourism Job Forum vaig poder fer diverses entrevistes, i tot i no m’esperava gran cosa, vaig obtenir una resposta de 3 empreses que m’oferien una feina d’estiu relacionada amb el que estic estudiant actualment (Publicitat i Relacions Públiques). Una d’aquestes empreses, amb qui vaig sentir una més bona relació, hi vaig a treballar aquest estiu 2019.

Quines activitats creus que són necessàries en la universitat per impulsar en la recerca de feina dels estudiants?

En primer lloc crec que són essencials els Networkings, com aquest últim, ja que permet als estudiants posar en pràctica les seves habilitats comunicatives per a futures entrevistes. En segon lloc, crec que és important no només formar els estudiants en la matèria que han triat com a Grau, sinó com aplicar tot aquest coneixement i tenir-lo present per a un futur. Per acabar, considero que el Networking ha estat molt positiu i que s’haurien d’organitzar més jornades per tal d’acostar els estudiants a la realitat.