Facultat de turisme > Khaoula Boumaaza, estudiant del Grau en Publicitat i Relacions Públiques, guardonada en els E-Tech

Facultat de Turisme

Entrevista a l’estudiant del Grau en Publicitat i Relacions Públiques, que va ser guardonada en el marc de l’entrega dels Premis E-Tech que es van celebrar a Girona.

Khaoula Boumaaza, estudiant de 3r curs del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona, ha estat guardonada amb el ‘Premi del públic a la millor acció gironina a la xarxa’ en el marc dels Premis E-Tech de Girona.

El teu compte d’Instagram  ha estat premiat com la millor acció gironina a la xarxa, com va començar aquest projecte?

Tot comença quan inicio el curs del Grau en Publicitat i Relacions Públiques, ja que se’m va proporcionar els coneixements tècnics de la fotografia i els materials necessaris per poder executar les idees que tenia. Després, tot va ser practicar, creant continguts i de mica en mica vaig anar millorant el meu contingut, fins que vaig notar que aquest li donava un valor afegit a les meves xarxes, gràcies també a la ubicació i el patrimoni cultural del Barri Vell de Girona. Aquest fet em va portar a conèixer el meu fotògraf, que des de fa 1 any que creem continguts conjuntament.

Quin és el teu objectiu principal amb la creació del contingut fotogràfic que generes?

No tinc cap objectiu específic establert, sinó que tinc diferents, que són donar visibilitat a la ciutat que m’ha acollit, canviar la visió i els estereotips de la meva comunitat, la musulmana, i per últim és interactuar amb el món des del lloc on estic, per connectar amb altres creadors de continguts, creatius i membres d’aquesta comunitat digital, amb la que poden sorgir futurs projectes.

Gràcies a les teves accions a les xarxes has complert els objectius que t’has establert?

Sí, hi ha noies que es posen en contacte amb mi i em donen les gràcies per fer visible la imatge de la dona musulmana. Els he servit d’ajuda a l’hora de prendre la decisió de posar-se el mocador, tal com vaig fer jo quan només tenia 12 anys, i no tenia referència de ningú. Aquesta acció fa que es generi un vincle especial amb aquestes noies.

Quins projectes has dut a terme i vulguis compartir amb la comunitat universitària?

Els projectes que he dut a terme són col·laboracions amb marques gironines com Bravíssimo, Mireia Vidal, Joieria MBosch, Coffe & Greens, petits negocis però amb rellevància a l’àmbit comarcal, que confien amb mi perquè els generi continguts a les xarxes. No només involucro la meva imatge, sinó que també dirigeixo les accions, la creativitat i tota la feina que comporta.