Facultat de turisme > La Facultat de Turisme distingida amb el Premi G! Xiquet Sabater

Facultat de Turisme

La Facultat de Turisme distingida amb el Premi G! Xiquet Sabater

Ahir es va celebrar la dotzena edició dels Premis G! Premis de Turisme de les comarques de Girona i del Patronat de Turisme a la ciutat de Girona.

En el dia d’ahir dijous 15 de març, va tenir lloc la celebració de la dotzena edició del Premi G!, on la Facultat de Turisme va ser distingida amb el Premi G! Xiquet Sabater al millor projecte empresarial per la seva tasca en la formació d’estudiants de turisme i per convertir el centre educatiu en un referent internacional del seu àmbit. El rector de la Universitat de Girona, el Dr. Quim Salvi, i el degà de la Facultat de Turisme, el Dr. Joaquim Majó, varen ser els representants en recollir el premi.

El Patronat de Turisme atorga els Premis G! des del 2005 per reconèixer i premiar la trajectòria i la bona gestió empresarial dels professionals turístics de la demarcació. Alhora, també guardona amb premis de comunicació la difusió a l’exterior dels recursos i atractius turístics de la Costa Brava i el Pirineu de Girona.

L’acte es va celebrar a l’hotel Carlemany de Girona on es van reunir diferents professionals de dins i fora del sector turístics gironins.

Notícia de Diari de Girona 16/03/2018.