Facultat de Turisme

IX Jornades Universitàries de Turisme Religiós

El 18 i 19 de novembre tindrà lloc la novena edició de les Jornades Universitàries de Turisme Religiós a l’Abat de Montserrat.

El 18 i 19 de novembre se celebren “IX Jornades Universitàries de Turisme Religiós. Turisme religiós, santuaris i pelegrinatges” organitzades per l’Abat de Montserrat, organitzades per les Universitats de Barcelona i Girona.

Les jornades ofereixen als estudiosos i professionals del turisme un espai de reflexió i debat dels diversos aspectes que conformen aquest àmbit específic del món del Turisme.

El turisme religiós o els viatges per motivacions religioses, amb tots els matisos que hi pugui haver, són una realitat que va en augment i així es va constatar en les conclusions de la Conferència Internacional sobre el turisme, les religions i el diàleg organitzada per l’OMT, l’any 2007, a Còrdova.

Per a inscripcions i informació, consulteu el programa de la jornada.