Presentaciones spots campaña Cruz Roja de Girona
Ir al contenido (click en Intro)
Identificación

Facultat de Turisme

Presentacions espots campanya Creu Roja de Girona

Els estudiants de 2n curs del Grau en Publicitat i Relacions Públiques van presentar els espots de la campanya “Joventut, Immigració i Ocupació” de la Creu Roja de Girona.

Ahir, dilluns 27 de maig, va tenir lloc les presentacions dels espots de la campanya “Joventut, Immigració i Ocupació” de la Creu Roja de Girona realitzats pels estudiants de 2n curs del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona.

En el marc de l’assignatura “Tècniques audiovisuals II” impartida pels professors Delfí Roca i Aida Fuentes, els estudiants, a través de l’encàrrec d’un client real, creen, dirigeixen i realitzen l’espot per la Creu Roja de Girona, on posteriorment seran exposats a la societat en indrets públics de la ciutat de Girona.

Aquesta iniciativa va néixer el 2017 i des d’aleshores els estudiants poden posar en pràctica les seves habilitats i coneixements adquirits en el curs acadèmic, amb projectes i clients reals.