La Facultad de Turismo galardonada con el premio “Incoming” en los Premios Mercurio
Ir al contenido (clic en "Intro")
UdG Hombre UdG Hombre
Identificación

Facultat de Turisme

La Facultat de Turisme guardonada amb el premi “Incoming” en els Premis Mercuri

En el marc de la Setmana del País Convidat, es van celebrar una sèrie d’activitats, en les quals s’atorguen els ‘Premis Mercuri’ on es dona el reconeixement a la internacionalització.

La Setmana del País Convidat celebrada per la Universitat de Girona, organitza des del 14 de maig fins al 16 de maig, s'emmarca en la realització d’una sèrie d’activitats relacionades amb el país convidat, que enguany és el Brasil.

El dimarts 14 de maig es va celebrar l’acte de lliurament de premis d’internacionalització de la UdG, on la Facultat de Turisme va ser guardonada amb el premi “Incoming” com a facultat que més estudiants internacionals ha rebut durant el curs acadèmic 2018 - 2019. Amb aquest, ja és el tercer any consecutiu que la Facultat de Turisme és reconeguda per la tasca i contribució en la internacionalització dels seus estudiants, tant per la seva rebuda i la marxa a països europeus i internacionals.

Durant aquest curs 2018 - 2019, la Facultat de Turisme ha rebut a 68 estudiants procedents de diferents països d’Europa i internacionals. Aquest guardó és gràcies als responsables de relacions exteriors de la Facultat de Turisme, el Sr. José García Böer i la Sra. Carme Dilmé.