Facultat de Turisme

“La imatge turística de Catalunya a través dels ulls dels que ens visiten” a càrrec d’Estela Mariné

La conferència tindrà lloc el proper 8 de maig a les 11:00h a l’Aula C3 de la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona.

Estela Mariné, professora de la Universitat de Lleida i guardonada com a “Millor projecte de coneixement i recerca” per l’Agència Catalana de Turisme l’any 2018, oferirà la conferència “La imatge turística de Catalunya a través dels ulls dels que ens visiten” en el marc de la Càtedra de Gastronomia, Cultura i Turisme Calonge - Sant Antoni de la Facultat de Turisme.

La presentació de la conferència serà impartida per la Dra. Dolors Vidal, directora de la Càtedra de Gastronomia, Cultura i Turisme Calonge - Sant Antoni i professora de Turisme de la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona.

La sessió tindrà lloc el proper dimecres 8 de maig a les 11h a l’Aula C3 de la Facultat de Turisme i l’accés és obert a tot el públic amb una inscripció prèvia.