70 estudiantes de la Facultad de Turismo realizarán una movilidad en el curso 2019 - 2020
Ir al contenido (clic en "Intro")
UdG Hombre UdG Hombre
Identificación

Facultat de Turisme

70 estudiants de la Facultat de Turisme realitzaran una mobilitat en el curs 2019 - 2020

Els estudiants de la Facultat de Turisme van rebre una sessió informativa el passat dijous 4 d’abril per informar-los sobre els tràmits necessaris per a la mobilitat que realitzaran en el proper curs acadèmic 2019 - 2020.

El dijous 4 d’abril, el Sr. José García Boër i la Sra. Carme Dilmé, responsables de les Relacions Exteriors de la Facultat de Turisme, van oferir una sessió informativa als estudiants que han estat acceptats per realitzar un programa de mobilitat - Erasmus, Sicue o Prometeu - en el proper curs acadèmic 2019 - 2020.

70 estudiants de la Facultat de Turisme, 35 del Grau en Turisme i 33 el Grau en Publicitat i Relacions Públiques, realitzaran una mobilitat d’Erasmus +, Prometeu o Sicue en el curs acadèmic 2019 - 2020.

Les destinacions escollides pels estudiants són Mèxic, Argentina, Xile o Costa Rica, pel programa Prometeu. Àustria, Alemanya, Bèlgica, Grècia, Països Baixos, Itàlia, Eslovènia, Suïssa, Portugal, França, Regne Unit, Polònia i Romania, pel programa Erasmus +. I Madrid, Màlaga, Sevilla, Saragossa, Vigo i el País Basc, pel programa Sicue.

El Dr. Joaquim Majó, degà de la Facultat de Turisme, va donar-los l'enhorabona per escollir un programa de mobilitat per realitzar una part dels seus estudis acadèmics superiors en una altra universitat nacional o internacional, i crèixer com a professionals del seu sector d'estudi.