Facultat de turisme > Spots de la Creu Roja de Girona dels estudiants del Grau en Publicitat i Relacions Públiques

Facultat de Turisme

La Creu Roja de Girona oferirà activitats durant tota la setmana dels dies 8 a l’11 d’octubre en el marc de la setmana ‘Sempre Acompanyats’.

El dilluns 8 d'octubre tindrà lloc la visualització dels spots realitzats pels estudiants de 2n curs del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de l'anterior curs acadèmic, que varen realitzar els spots per la campanya "Sempre Acompanyats" de la Creu Roja de Girona.

Els treballs realitzats el passat curs pels estudiants es podran veure públicament, el proper 8 d’octubre a les 17 h a l’EspaiCaixa (Plaça Poeta Marquina, 10 baixos). En la projecció es visionaran els spots i a més hi hauran els usuaris i usuàries del programa, és a dir , les persones grans que participen de la iniciativa i que el curs passat van convertir-se en “actors i actrius” dels spots dels alumnes de Publicitat i Relacions Públiques.

Amb aquest acte, la Creu Roja inaugura la VI Setmana Sempre Acompanyats (8 a l’11 octubre). Una setmana que busca la reflexió de la ciutadania a l’entorn de problemes socials que afecten els avis i les àvies com ara la Soledat, pels quals la ONG programa diferents a Girona.

Per a més informació, accediu al programa de l'acte.