Facultat de turisme > La UdG, tercera millor universitat espanyola per estudiar el Grau en Turisme

Facultat de Turisme

La UdG, tercera millor universitat espanyola per estudiar el Grau en Turisme

El rànquing de les millors universitats del diari 'El Mundo' va posicionar en tercer lloc a la Universitat de Girona com a millor universitat per realitzar els estudis del Grau en Turisme.

El passat 20 de maig el diari El Mundo, va posicionar en tercera posició a la Universitat de Girona com a millor universitat espanyola per estudiar el Grau en Turisme de la Facultat de Turisme, essent així per segon any consecutiu que la UdG es troba entre les 5 millors universitats per estudiar aquest grau.

En la 18a edició del rànquing de les millors universitats espanyoles, es valora les 50 carreres que recull els 50 graus més populars entre els estudiants i les cinc millors universitats on poder cursar-los. La classificació és fruit d'una anàlisi detallat per 25 criteris, l’opinió de 2.000 professors i d’altres estudis externs com rànquings internacionals, informes de l'ANECA, dades de la mateixa universitat, etc.

Cal recordar que la Universitat de Girona va ser la primera universitat pública que va proporcionar els estudis en turisme com a estudis superiors en tot el país, oferint la formació turística de qualitat entre els estudiants.

Cada any, es formen 120 estudiants per curs acadèmic i concentra a més de 50 professors i investigadors d’INSETUR i professionals del sector turístic que fan possible l’excel·lència del grau. Cal recordar, que el passat mes de març, la Facultat de Turisme va ser distingida amb el premi G! Xiquet Sabater com a millor projecte empresarial per la seva tasca en la formació d’estudiants de turisme i per convertir el centre educatiu en un referent internacional del seu àmbit.