Facultat de turisme > Els estudiants de la Facultat de Turisme col·laboren en la campanya de la Creu Roja de Girona

Facultat de Turisme

La Creu Roja de Girona i el Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Facultat de Turisme de la UdG s’uneixen per realitzar la campanya publicitària ‘Sempre acompanyats’.

Els alumnes de 3r curs del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Facultat de Turisme realitzen l’espot publicitari per la campanya ‘sempre acompanyats’ de la Creu Roja de Girona. L’activitat forma part de l’assignatura Tècniques de Producció Audiovisual II, impartida per la Dra. Sílvia Espinosa, l’Aida Fuentes, en Delfí Roca i en Pere Puigbert.

Amb la col·laboració de la Creu Roja de Girona, els estudiants rodaran els espots publicitaris per mostrar la feina dels voluntaris que ajuden a realitzar activitats a gent gran amb risc de patir de soledat, i que seran els protagonistes dels relats. Es rodaran un total de 7 espots on cada grup realitzarà un de diferent.

El dimarts 29 de maig, serà la presentació de tots els espots que ha realitzat cada grup d’estudiant, a la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona. A més a més, els protagonistes de la campanya publicitària, podran gaudir dels diferents treballs en l’acte de presentació. Cal destacar que els estudiants han sigut els creadors de les idees dels espots.