Facultat de turisme > Presentació de l'Institut del Silenci

Facultat de Turisme

Presentació de l'Institut del Silenci

Els professors Jordi Reixach i Edgar Tarrés són els socis fundadors d’aquesta nova entitat que vol conscienciar i compartir el valor i els beneficis del Silenci.

El pròxim dijous 15 d’octubre a les 12h per Zoom, l'Institut del Silenci es presentarà públicament la seva entitat i l’objectiu d’aquesta.

L’Institut del Silenci és una entitat que s'ha creat per donar una resposta activa i creativa a molts dels símptomes i patologies que l'estrès està causant a la nostra societat. El nostre estil de vida està cada vegada més allunyat del benestar i la creativitat necessària en els nous contextos socials que ja tenim a tocar, i que cada vegada són més evidents i punyents.

Els nous mercats cada vegada més canviants i complexes; l'increment de noves patologies relacionades amb la incapacitat i la falta de recursos per fer front als reptes laborals i personals; les estructures obsoletes de moltes institucions per preparar els ciutadans d'un futur molt proper... són algunes de les raons que han portat, als fundadors d'aquest projecte, a iniciar un projecte dirigit a mostrar els beneficis que té el Silenci en la vida de cada persona.

Es duran a terme projectes, alguns dels quals ja s'han començat a articular en col.laboració de la Universitat de Girona, per conscienciar i aprendre a utilitzar el Silenci en el nostre dia a dia. Per promoure un estil de vida que tingui com a eix el benestar, la creatividad i la felicitat, tant en l'àmbit laboral, educatiu i personal. Un projecte molt ambiciós, i a la vegada molt necessari.

El proper dijous 15 d'octubre, moment que l'entitat es farà pública, el Doctor José Antonio Donaire, Vicerector de la UdG; el Degà de la Facultat de Turisme, Joaquim Majó; el director de cinema Isaki Lacuesta; David Isern, empresari i gerent del Cerdanya Ecoresort; i la Milena Llop, especialitzada en desenvolupament personal, seran els convidats que explicaran què és el Silenci per ells i la seva importància en aquesta societat cada vegada més sorollosa.

Durant l'acte, que es farà de forma virtual a través de Zoom, la Lisa Juanola, en Jordi Reixach i l'Edgar Tarrés, fundadors, explicaran els projectes que sortiran en breu i el perquè d'aquesta entitat tan singular, que ja abans de sortir a la llum, ha captat l'atenció de la UdG, i algunes empreses per començar per començar a crear valor positiu per a persones i organitzacions.