Facultat de turisme > Vanessa Muler, doctorand de turisme, premiada per la revista “Tourism Review”

Facultat de Turisme

Vanessa Muler, doctorand de turisme, premiada per la revista “Tourism Review”

“Emerald Group Publishing” cada any atorga els premis als articles més destacats de totes les seves revistes.

Vanessa Muler, doctorand de turisme, premiada per la revista “Tourism Review”

Vanessa Muler, Doctorand de Turisme a la Universitat de Girona, autora de l’article "Overtourism: residents’ perceptions of tourism impact as an indicator of resident social carrying capacity - case study of a Spanish heritage town" que ha estat premiat com ha “Outstanding Paper” per Editorial Advisory Board a la publicació de la revista Tourism Review. La Dra. Núria Galí i el Dr. Lluís Coromina, docents de la Facultat de Turisme (UdG) juntament amb la Vanessa Muler, són els autors d’aquest article.

Emerald Group Publishing atorga cada any el premi “Outstanding Paper” a l’article més destacat de l’any a cada una de les seves revistes i tres premis “Highly Commended Awards” com els més recomanables.

Per consultar l’article premiat, fes clic aquí.