Facultat de turisme > Jo Sanmartí, guanyadora de la beca ‘Xiquet Sabater’

Facultat de Turisme

Jo Sanmartí, guanyadora de la beca ‘Xiquet Sabater’

La beca s’atorga al millor Treball de Final de Grau del Grau en Turisme.

El passat 16 de juliol, va tenir lloc l’entrega de la 24a edició de la Beca i Ajut ‘Xiquet Sabater’ que atorga la Unió d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre amb la col·laboració de l’Obra Social “La Caixa”, la Generalitat de Catalunya, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona i la Diputació de Girona, una beca de tres mil euros a un estudiant de turisme.

L’estudiant de 4t curs del Grau en Turisme, Jo Sanmartí ha estat la guanyadora d’aquesta beca pel seu Treball de Final de Grau titulat “El valor afegit que aporten les dades en la gestió de destinacions: la importància del Gestor Estadístic de la Generalitat de Catalunya” juntament amb les finalistes i companyes de promoció, Mar Pineda i Paula Ginés.

El degà de la Facultat de Turisme, Dr. Joaquim Majó, va assistir a l’entrega del premi.