Facultat de turisme > Formacions online a càrrec del projecte Nattur

Facultat de Turisme

Formacions online a càrrec del projecte Nattur

Els dies 15, 16 i 30 de juny tindrà lloc les formacions a càrrec de professors de la Facultat de Turisme.

El projecte Nattur de l’Institut d’Estudis Turístics (INSETUR) de la Facultat de Turisme de la UdG organitza conjuntament amb la Mancomunitat Vall de Camprodón, soci del projecte, tres formacions en línia obertes a tot el públic i que tenen com a objectiu donar llum a les incerteses del nou escenari a causa de la crisi de la Covid-19.

“El turisme amb i després de la Covid-19”

Context i línies de futur immediat.

Dilluns 15 de juny de 10 a 13 hores a càrrec del Dr. José Antonio Donaire

Inscripció gratuïta: mancomunitat@valldecamprodon.org

“Com vendre confiança i seguretat en època de crisi?”

Taller pràctic de màrqueting social.

Dimarts 16 de juny de 10 a 13:30h a càrrec de la Dra. Konstantina Zerva

Inscripció gratuïta: mancomunitat@valldecamprodon.org

“Noves situacions, nous missatges”

Taller pràctic de discurs comunicatiu i creació de missatges