Facultat de turisme > Recomanació del dia: Treballs fotogràfics dels estudiants del Grau en PiRP

Facultat de Turisme

Recomanació del dia: Treballs fotogràfics dels estudiants del Grau en PiRP

Treballs fotogràfics dels estudiants de 1r curs del Grau en Publicitat i Relacions Públiques.

Diuen que una imatge val més que mil paraules i els estudiants de 1r i 4t curs del Grau en Publicitat i Relacions Públiques ho tenen clar. Avui us convidem a endinsar-vos en el món on no hi ha paraules i les imatges parlen per si soles. Us atreviu a deixar anar per les fotografies?

Us deixem amb les seleccions d’imatges escollides pel Claudi Valentí, professor de l’assignatura “Taller de fotografia publicitària”. Avui us deixem amb el primer bloc, els autoretrats fets pels estudiants de 1r curs.

Alumnes de 1r del Grau en Publicitat i Relacions Públiques

• Selecció d’un treball d’autoretrats. Hi ha una primera part amb alumnes dels cursos 18-19 i 19-20 i una segona part amb una selecció de cursos anteriors.

Per visualitzar els retrats, accediu a Autoretrats

#LaUdGnosatura