Facultat de turisme > Setmana dels Rahola

Facultat de Turisme

Setmana dels Rahola

Del 8 al 20 de febrer s'organitza les conferències i activitats de la Setmana dels Rahola, una setmana cultural relacionada amb el periodisme local.

Del 8 al 20 de febrer tindrà lloc la Setmana del Rahola, una setmana cultural relacionada amb el periodisme local. En aquesta setmana cultural va néixer per potenciar els premis que es lliuren amb el mateix nom. En aquests 10 días abans de l'entrega de premis es realitzen diverses xerrades i conferències en diferents indrets de Girona.

Programa d'activitats:

• Toni Soler

Dissabte 8 de febrer a les 12h a la Biblioteca Carles Rahola.

• Taula rodona sobre periodisme de successos

Dimecres 12 de febrer a la Biblioteca Carles Rahola.

Amb la participació de: Toni Soler, Anna Punsí i Rebeca Carranco.

• Taula rodona sobre humor gràfic que serveixi per retre homenatge a en Jordi Soler per la seva trajectòria

Dimarts 18 de febrer a la Biblioteca Carles Rahola.

• Taula rodona Crisi climàtica i comunicació

Dilluns 17 de febrer a la Biblioteca Carles Rahola.

• Taula rodona sobre periodisme a les xarxes

Dimecres 19 de febrer a la Universitat de Girona.

• Gala lliurament dels Premis Carles Rahola

Dijous 20 de febrer.