Facultat de turisme > Dia Mundial Contra El Càncer

Facultat de Turisme

El 4 de febrer és el Dia Mundial Contra El Càncer i és per aquest motiu que volem donar a conèixer les accions que es duen a terme des de la Universitat de Girona a favor de la causa.

TargetsLab és un equip d’investigació multidisciplinari de la Universitat de Girona que va començar a col·laborar activament el 2008 en l’àrea del bloqueig de la síntesi endògena d’àcids grassos en càncer de mama. Desenvolupen nous sistemes per provar nous tractaments farmacològics per al càncer, buscant solucions per als càncers més agressius. La seva visó és millorar la qualitat de vida dels malalts de càncer per donar-los l’oportunitat de tenir una vida plena. Els seus valors són la col·laboració en un equip multidisciplinari.

Des del 2008, TargetsLab treballa per provar nous tractaments farmacològics per al càncer, buscant solucions per als càncers més agressius. Perseverança, qualitat, investigació creativa, fiabilitat, implicació i il·lusió són les claus que els fa seguir endavant.

Docents del Grau en Publicitat i Relacions Públiques formen part de l'equip de TargetsLab per ajudar a promoure la tasca que realitzen a la societat.

Per a més informació, accediu a https://www.udg.edu/ca/grupsrecerca/TargetsLab-Oncologia