Facultat de turisme > Tallers d’UdG Ocupació al Barri Vell

Facultat de Turisme

Tallers d’UdG Ocupació al Barri Vell

L’Escola de Competències d’UdG Ocupació organitza els tallers pels estudiants del Barri Vell durant el segon semestre del curs acadèmic 2019-2020.

L’Escola de Competències d’UdG Ocupació organitza 3 sessions pels estudiants del Campus Barri Vell, de l’àmbit de la motivació, la comunicació i la negociació. Per consultar tota la programació del segon semestre, accediu al document

Motiva't per l'acció

A càrrec de Jordi Muñoz.

Aprendràs a motivar-te i tenir una actitud més positiva en el teu dia a dia per assolir els teus reptes personals i professionals.

Dijous 13 de febrer de 14:30h a 16h.

Inscripcions.

Personal Branding, crea la teva pròpia marca personal

A càrrec de Xavier Romo.

Aprendràs a convertir el teu nom propi en una autèntica marca personal de valor i amb valors. També aprendràs com gestionar-la un cop creada.

Dijous 12 de març de 14:30h a 16h a l'Aula A7.

Inscripcions.

Potencia la teva habilitat negociadora

A càrrec de Miquel Ibañez

T’explicarem com generar les converses que necessites per potenciar la teva habilitat negociadora i assolir els teus reptes professionals.

Dijous 16 d’abril de 14:30h a 16h

Inscripcions.

Nota: Les inscripcions s’obriran dues setmanes abans de la realització de l’activitat.

RECONEIXEMENT DE CRÈDITS ECTS: Els estudiants de grau de la Universitat de Girona podran demanar el reconeixement de 6 ECTS durant la realització del grau (consulta la taula d’equivalències al web UdGOcupació).