Facultat de Medicina > Dia Mundial de l’Anatomia: Simposi Virtual i Agraïment als Donants de cos a la Ciència

Facultat de Medicina

El dia 15 d'octubre se celebra el Dia Mundial de l'Anatomia. Aquesta data està promoguda per l'Associació Internacional de Federacions d'Anatomia (IFAA) on estan representades les diferents associacions nacionals d'aquesta disciplina. Aquest any, coincidint amb aquest dia, s'ha organitzat un Simposi Virtual amb dues conferències plenàries relacionades amb el tema COVID19 i l'ensenyament de l'anatomia.

Us podeu registrar gratuïtament a @bit.ly/IFAASymposium

En el context d'aquest dia mundial, la Facultat de Medicina i l'Àrea d'Anatomia Humana en veu de tot l'alumnat, vol fer arribar el seu agraïment a totes les persones que fan la donació del seu cos a la ciència, així com a les seves famílies (podeu llegir la declaració adjunta).

Us animem a registrar-vos i a participar en aquest simposi.

Facultat de Medicina

Àrea d'Anatomia Humana

NEOMA Research Group

Podeu veure més informació sobre el Simposium Virtual IFAA i la Declaració als donants de cos a la ciència