Facultat de Lletres > Inaguració curs 2019/20

Facultat de Lletres

Inaguració curs 2019/20

Lliçó inaugural a càrrec de Dolors Bramon

Imaginar la situació de l’altre, saber comprendre les seves creences, conèixer les arrels de les nostres cultures i civilitzacions i explorar el passat per saber on som i on anem,  és una tasca fonamental. Per millor poder comprendre millor l’alteritat des d’una perspectiva humanística i alliberadora vàrem convidar a la Dra. Dolors Bramon per tal que fes la lliçó inaugural del curs 2019-2020, que va tenir lloc dimarts 8 d'octubre a les 11.30 h a la Sala de Graus de la Facultat de Lletres.

Dolors Bramon, doctora en filosofia i lletres per la Universitat de Barcelona i especialitzada en Filologia Semítica ha estat sempre un exemple admirable de dona compromesa en la recerca i en la divulgació. En un moment en què el món Àrab s’ha convertit en la regió central dels conflictes del segle XXI, la investigació i la divulgació realitzades per Dolors Bramon han obert portes a la pluralitat. Des de la Facultat de Lletres hem d’ajudar a mantenir que aquestes portes estiguin sempre obertes.